امیر ابوالفضلامیر ابوالفضل12 سالگیت مبارک

زیباترین هدیه خدا*امیرابوالفضل*

عاشقتم امیرم

1393/9/13 0:03
نویسنده : مامان امیر
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم جونم نفسم

میدونم خیلی تاخیر کردم ببخش

اما قول میدم در اولین فرصت همه عکسای این مدتو بزارم برات امیرم وای نمیدونی چقدر اقا شدی خودت میخابی خودت بازی میکنی البته هنوز جیش نمیگی عجله ای نیس گلم هر وقت دوست داشتی بگو مامان فدات بشه روزی هزار بار خدارو شکر میکنم میدونم بازم کمه چون تو فرشته ای و من عاشقتم راستی گل مامان منم ارشد قبول شدم و میرم دانشگاه وتو پیش مادر جون میمونی گلم دیگه جونم برا بگه مهمترین اتفاق تابستون امسال اومدن دایی عطا وسینا بود که باهاشون کلی بهمون خوش گذشت و تو هم حسابی کیف کردی درسته رفتنشون حسابی ناراحتمون کردی اما خوب باز خدارو شکر اومدن و دیدیمشون  گل مامان عکسای این مدت حتما برات میزارم فعلا بای عزیز دل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)