امیر ابوالفضلامیر ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا*امیرابوالفضل*

زلزلهههههه

1391/5/22 12:28
نویسنده : مامان امیر
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز زلزله وحشتناکی اومد من تو عمرم اینجوریشو ندیدم خوب شد خونه مادری (مامانم) بودیم من داشتم حاضر میشدم برم مطب که یهووووووووووووووووووووووو فقط گفتم یا ابوالفضل وبه طرفت دویدم اما مادری زودتر از من تو رو برداشت و همگی رفتیم حیاط خدا باز گوشه ای از قدرتشو نشون داد من و مادری بعد از زلزله سرگیجه گرفتیم و ت قربونت بشم همچنان خواب تشریف داشتیدنیشخندبابایی هم نگرانمون شد و زودی اومد خونه خلاصه همگی ترسیدیم ....این اولین تجربه زلزله تو بود دووووووووووووستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم پسرممممممممممممقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهی
29 مرداد 91 12:05
وااااااااااااااییییییی نگو نسرین جون من الانم فک می کنم زیر پام می لرزهامیر جان خوب هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


fadat mer30 khube khalash