امیر ابوالفضلامیر ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا*امیرابوالفضل*

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

1391/8/30 23:17
نویسنده : مامان امیر
310 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم سلام ...

امیرم این اولین ماه محرمی که تو هم هستی هر سال وقتی ماه محرم میاد یه جور حس وحال عجیبی پیدا میکنم.انگار تمامی صحنه های روز عاشورا جلوی چشمام میاد.بیشتر از همه تشنگی بچه های کوچک کاروان حسینی عذابم میده. طفلان کوچکی که تشنه لب شهید شدن یاد علی اصغر شش ماهه که دشمن بیرحمانه شهیدش کرد... همیشه وقتی بهت آب میدم بر امام حسین(ع)سلام میدم اون روز تمامی عرش آسمان وزمین گریست روز شهادت امام حسین ویاران باوفاشون شهادت سقای کربلا ح ابوالفضل(ع) مولای من  یا اباالفضل...امسال برات پرچم یا ابوالفضل و هد سر یا ابوالفضل گرفتم اخه نذر دارم هر سال محرم روز عاشورا وقتی توی تعزیه خوانی ح ابوالفضل به میدان میره تو به اون اقایی که در نقش ایشون هست پول بدی پسرم این نذر رو تا همیشه انجام بده حتی اگه من روزی توی دنیا نباشم....

خدایا کمکم کن امیرم رو یکی از بنده های صالح تو تربیت کنم میخام همیشه پناه و یار ویاورش تو و ح ابوالفضل(ع) باشه مثل من که پناهمه و هیچ وقت منو دست خالی و ناامید برنگردونده...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
1 آذر 91 8:50
سلام فراخوان وبلاگ نویسی با موضوع تربیت عاشورایی http://mehrkhane.com/fa/news/4563
مامان ترنم کوچولو
2 آذر 91 16:49
اشک تو چشام جمع شد نسرین جون.خدا ابولفضلتو برات حفظ کنه و بتونی همونطور که آرزوته تربیتش کنیالتماس دعا اون لحظه ای که تونستی سیمتو وصل کنی