امیر ابوالفضلامیر ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا*امیرابوالفضل*

دهه دوم 10ماهگیت

1391/12/4 13:06
نویسنده : مامان امیر
274 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام فرشته کوچولوی من

خوب بذار ببینیم امیرم توی این ١٠روز چه شیطنتها و کارایی کردی؟متفکر

علاقه وافر به ساعت دیواری پیدا کردی و هر جا میریم زودی پیداش میکنی با انگشت اشاره کوجمولوت نشون میدی و میگی تاتت!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی ساعت!!!!!!!!!!!!!

وقتی داریم حاضر میشیم بریم بریم میگی دردر!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو ماشین دگمه بالابر شیشه رو کشف کردی!!!!!!!!!!!!!!!هی باهاش شیشه ماشین رو بالا پایین میکنی و کیف میکنیاز خود راضی

تازگی هر چی دستت باشه جیگملم میاری پرتش میکنی روی کف اشپزخونه پرت کردن در حد ثبت در کتاب گینس!!!!!!!!!!!!!!!!در اثر این کارت حدودا ٤تا لیوان شکستی زبانفدای سرت خدا رحم کرده تیکه های شیشه بهت نخوردناوه

این روزها بیشتر بغلی شدی و تا میام پیشت میای خودت رو میچسبونی بهم یعنیییییییییییییییبغل

قشنگ برا چند لحظه کامل وایمیستی افرین عشقمقلب

اینم عکسات فرشته کوچولوی من...

فدات بشم عسلم

امیر و دودوش!!!!!!!!!!!!!!

گل من

فدات بشم مننننننننننننننننننننننننننن

قلبون اون قدو قامتت بشم من

ببین عزیزم نمیداشتی کلاهت رو بذارم سرت رو عروسکات گذاشتم تا بلکه تو هم1ثانیه رو سرت نگهش داری

ای جانم تا اینکه برا 1ثانیه نگهش داشتی ای وروجک!!!!!!!!!!!!!!

امیر و عشق لب تاپ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بذار یه نگاهی به وبم کنم ببینم چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر روی لبه مبل !!!!!!!!!!!!1(خونه مادر)بابا جون و مادر جون مراقبتن تا نیوفتی(قربون مهربونیهاشون بشم امیزم مادری و باباجون عاشقتن)

با یه چیزایی بازی میکنی که واقعا تعجب میکنم

 

 امیر در کنار تختش البته یادم رفت فلش گوشیم روشن بود نورش تنطیم نشد

امیر و بازیش با قرقره نخ!!!!!!!!!!!!!!!

ای جانم شیرینم

ای شلوغ!!!!!!!!!

یه دونه قلبم

خطر داره امیییییییییییییییییییییییییییر!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

امير علي (شيرين گندمگ )
5 اسفند 91 12:25
سلام عزيزم ممنون كه به ما ميزني . امير ابولفضل جان خوبه . اين بوس براي عسلي
ندا
8 اسفند 91 19:56
الهی عزیزم
هزار ماشاالله، زنده باشه و سلامت


مرسی لطف داری ادرس وبت رو برام بذار
الی مامان
9 اسفند 91 14:53
امیر مامانش یه قدم دیگه به سوی بزرگ تر شدن و اولین ماه دو رقمی شدن ماهگردت خیلی مبارک باشه آقا
آتيلا جون و مامان شيما
11 اسفند 91 20:38
ماشاا... ب پسر زرنگ و باهوش...

ميبوسمت عزيز دلم...



مرسی عزیزم بووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ترنم کوچولو
12 اسفند 91 8:32
بلای خاااااااااله