امیر ابوالفضلامیر ابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا*امیرابوالفضل*

ادامه عکسهای 10ماهگیت

1391/12/16 1:29
نویسنده : مامان امیر
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم قلب 

در ادامه کارای قبلیت یاد گرفتی ماشیناتو بازی میدی و صدای قان قان در میاری زبانای شیرینم جووووووووونم

هر جی میخوری حتما یه کمی هم با اصرار توی دهن من میذاری تا من بخورم فدات بشم مهربونمچشمک

وای وقتی سرت رو روی شونه هام میذاری تا بخوابی بهترین وزیباترین حس دنیا بهم دست میده خدایا شکرت هزاران بار شکرتقلب

تازه یاد گرفتی وقتی میگم امیر ساعت چی میگه و میگم تیک تاک مثل پاندول ساعت تکون میخوری و سرتو چپ و راست میکنی قلبونت بشم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننماچ

هر چی میخای با انگشتت نشون میدی و میگی ایییییییییییییییین

از لبه های مبل و یا تخت پارکت میپیری و وایمیستی و راه میری بعد دستاتو ول میکنی دست دستی میکنی و تالاپی میشینی  و میخندی ای نااااااااااز مامان

روز ٥شنبه ١٠ اسفند برات جشن دندونی گرفتیم انشاا.. عکساشو زودی برات میذارم

 

و اینم عکسای فرشته کوچمولوی من...

ای جانم

 نمونه ای از شیطنتات!!!!!!!!!!!!

عاشق بازی با جارو برقی هستی

خوب  بذار ببینم چه جوری روشن میشه!

مامان جان میذاری کارمو کنم یا نه؟میخام خوب یاد بگیرم

 

ای جاااااااااااااااااااااااااانم

فدای قان قان کردنت بشم جیگرم

از همه جا میگیری و وایمیستی عسلم

قربون تیپ ورزشیت بشم مننننننننننننننننن

دوستت دارم

آشپز کوچولو

خواب آلوی مامان

امیر رانندگی میکند البته با نظارت باباجونش

ای بامزه مامان

خوب بذار یه زنگ به مادر جونم بزنم

الووووووووووووووو مادر جون

جیدترین مدل خواب امیر

امیر با دقت هر چه تمام در حال تماشای برنامه عمو پورنگ

بالخره موفق شدم از دندونات عکس بگیرم

خوووووووووووووب  پست بعدی انشاا.. عکسای جشن دندونیتو میذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)